Вътрешен глас е платформа за градски игри и игровизирани градски преживявания. Зад нея стои екип от двама млади и засмяни ентусиасти – Емил и Яна, които съчетават уменията и знанията си в дизайна и туризма, за да създават градски преживявания от ново поколение.
Как дойде идеята за проекта Вътрешен глас?
“За да се стигне до Вътрешен глас в сегашния му вид, извървяхме много дълъг път. Всичко започна с игра, която създадох за приятел през 2019 година и реших да направя тестове в седмиците преди рождения му ден. Отзивите, неочаквано, бяха доста добри и хората искаха да играят други подобни игри. Тази година си поставих за цел Вътрешен глас да излезе най-сетне от приятелския ми кръг и да стане реален, истински продукт. Тук се случи и друг важен момент, реших да поканя партньор за проекта, който да ме държи отговорен и да движим напред. Яна влезе в картинката със своя опит (и образование) в туризма и така се случи може би най-голямата промяна в живота на продукта. Фокус стана образователната стойност на преживяването, вместо състезателната.” – Емил Тотев
И защо „Вътрешен глас“?
Първо, звучи доста готино като име. Но ако трябва да бъдем сериозни, идеята е, че вътрешният ти глас сякаш ти “говори” по време на преживяванията, които създаваме и предлагаме в нашия сайт. Той е вътрешното желание да разрешиш загадката, да преминеш това изпитание и да продължиш напред до финала.
Как работихте по този проект?
Най-реалният отговор би бил – разпокъсано във времето. Започнахме с това да си изясним на нас самите каква е идеята ни и какво искаме да постигнем. След това проведохме няколко разговора с приятели, познати и почти непознати от България и чужбина, за да разберем как се възприема и какви са очакванията към подобен продукт. Направихме и проучване какви преживявания от този тип съществуват по света. Преди да започнем основните дейности по това да създадем работещ сайт и продаваем продукт, минахме през доста етапи – избор на тема и локации за първата ни мисия, писане и сортиране на дълги текстове с информация, преводи и спазване на горе-долу реалистични срокове. А относно сайта – тъй като това е третата версия на системата, не започвахме от нулата. Все пак първо визуализирахме на хартия отделните страници, за да изберем кои са ключовите компоненти, които искаме да присъстват, докато в същото време изграждахме нашата бранд идентичност. Накратко – работихме на живо, онлайн, до късни нощи, в планината, на морето… общо взето, навсякъде и по всяко време. (Благодарим на приятелите ни, че ни изтърпяха и продължават да ни търпят! )
Разкажи ни за екипа 🙂
“Екипът ни е малък, но продуктивен. Засега сме само двама, но получаваме огромна подкрепа от приятелите си – с тестове на предстоящи игри, с видеообработка, със съдействие при сортиране на информация и с още куп други дейности. Опитваме се да работим в синхрон, даваме си задачи взаимно и винаги се поправяме, ако смятаме, че другият греши. Държим много на доверието помежду си и не се притесняваме да се критикуваме, за да ставаме по-добри.” – Яна Чучуранова
Доколко важни са дигиталните канали за популяризиране на Вътрешен глас?
Предвид, че целевата ни аудитория са основно чужденци, които идват тепърва в Пловдив, социалните мрежи ни дават възможност по-лесно да достигнем до тях. Чрез различни типове съдържание представяме преживяването, което могат да очакват от нашите мисии много преди дори да са стъпили в България. Тоест, можем да кажем, че дигиталните канали са ключови за нас.
Ще има ли още мисии? И ще излезе ли Вътрешен глас от Пловдив?
Работим усилено по това да разширим продуктовата си гама, като засега предлагаме само една мисия (“Античен Пловдив”), която е достъпна на български и английски език по всяко време. Поставили сме си за цел да предложим на потребителите още поне една мисия в Пловдив, преди да достигнем други места в България, а защо не и в чужбина.
Дотогава – очакваме ви в Пловдив!